if you feel just like a tourist in the city you were born

Igår var det en fullspäckad dag igen. Jag och mamma gymmade, for hem och åt, sedan for jag till Frida där det var "Aloe Vera kväll" och när det var klart for jag till Olivia. Tanken var att vi skulle vänta tills hockeyn var över så vi kunde fara och se en skräckis med Agge.
 
När hockeyn var klar var vi dock inte alls speciellt sugna på att se film, så istället ville vi köra bilkurragömma. Det tog dock hundra år innan alla kom så, vi hann fara och runt och hitta lite läskiga hus (det är ju trotsallt halloween) innan. Kom hem kring två så idag är jag en tröttis. Har dock precis klickat hem nya balettskor så är rätt nöjd ändå!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0