time to get fit

Älskar kombon skjorta+pullover. Perfekt nu när det börjar bli kallt med lager på lager. Tröjan har jag köpt secondhand för en tjuga. Kap om du frågar mig!
 
Idag började vi 10.30 som alla andra tisdagar, därefter skulle jag ha haft foto men efter som att det snöar(!) ute så slapp vi dom lektionerna. Skönt att sluta 13.00 istället för 16.20! Nu ska jag bara njuta av att göra ingenting fram till ikväll då det är dans igen. Kan lägga till att jag nu haft träningsvärk i en vecka efter all modernt, balett, styrketräning, cykling, lite mer styrketräning och tillsist bodypump. Time to get fit!

COMMENTS
Postat av: D.man

Du är ju redan Fit;) socker plutten . sluta smula kexet ;))))

2012-10-16 @ 17:50:20

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0