I come alive

Efter skolan gick jag till stan för att inhandla presenter till min pappa som fyller år på lördag, köpte min första celsius och gick hem för att käka. For sedan till gymmet och körde kvällcardio, cyklade 2 mil och svettades som en gris. Släpade mina skakiga ben till Ica för att inhandla frukost, för imorgon har jag planerat in att äta en riktig sommarfrulle: Naturell yoghurt, banan, jordgubbar och müsli. Tror på succé! Jag och Emma ska äta mjukglass och jordgubbar i solen imorgon och bara må allmänt gott. Eftersom att vi båda är nyttiga på veckodagarna så har vi fått kämpa när alla lagt upp läskande bilder på "årets första mjukglass", haha. Men det är skönt när man klarar att stå emot!

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan sussa. Imorgonkväll far jag och Olivia till Umeå, en spontanresa som vi planerade ikväll på gymmet. Johan skulle ändå till Umeå och då passar vi på att hänka till Olivias släktingar, kul med lite miljöbyte. Kommer bli en superhelg känner jag!


COMMENTS
Postat av: Anonym

Blev lite nyfiken på den där Erik som du ska gå med på balen, dejtar ni eller är ni tillsammans eller liknande? :)

Svar: Jag och Erik var tillsammans för två år sedan, vi varken dejtar eller är tillsammans idag:)
judith grahn

2013-04-12 @ 16:05:56
Postat av: Nyfiken tjej

Blev lite nyfiken på den där Erik som du ska gå med på balen, dejtar ni eller är ni tillsammans eller liknande? :)

Svar: Jag och Erik var tillsammans för två år sedan, vi varken dejtar eller är tillsammans idag:)
judith grahn

2013-04-12 @ 16:06:35

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0