Tisdag 16 april

Har haft sjukt ont i huvudet sedan igår så jag skippade sista lektionen och gick hem och sov istället, i hopp om att det skulle släppa. Det gjorde det också, nästan iallafall. Var på bättre humör också när jag vaknade, var inte att leka med tidigare då verkligen ingenting gick som det skulle.

Nu har jag precis ätit en sinksallad till middag och sitter för tillfället och dumpluggar, att jag aldrig lär mig att börja i tid. Prov i naturkunskap imorgon så det blir intressant att se hur det går. Ger det en timma, sedan ska jag iväg på gymmet för lite mage och rumpa. Ikväll blir det nog hockey med Olli, Miriam, Viktor och lite fruktsallad. Ber till de högre makterna om en Lulevinst!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0