Det kan ta slut imorgon, eller hålla på för alltid.

Den här helgen har bjudit på en hel del skoj och jag har njutit varje sekund. I fredags blev vi bjudna på middag hos Miriam och det var så sjukt gott, hon har nog en framtid som kock den där bruden. Vi spelade spel och surrade på till sent då jag körde(ja, tog ju faktiskt körkort i torsdags!!) hem mig och tjejerna till byn. I lördags var det kräftskiva hos Hanna som gällde och det var mycket trevligt det med.

Igår blev jag väckt av Julia som tyckte att vi skulle dra och spela volleyboll. Sagt och gjort, ett tag senare var vi på plats i korsträsk och hade det gött. Jag kollade dock mest på och solade. Kvällen spenderades uppe i storforsen. Vi tog med middag och gjorde upp eld där och bara mös. Perfekt avslut på en perfekt helg!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0