Effektiva tjejen

Idag har jag varit effektiv. Mycket effektiv faktiskt.

Började med att fara till läkarn 8 imorse, för att höra om jag ska ta bort halsmandlarna eller ej. Därefter övningskörde jag till moster där vi sedan drack morgonkaffe ute i solen. Tog bussen till Piteå sen, sprang/pw en mil och avslutade med ett spontandopp i havet. Första doppet för i år faktiskt, det kom inte alls för tidigt alltså. Jobbade sedan 13-19 och sen jag slutade har jag pluggat körkortsteori. Har inte ens slagit på tvn sen jag kom hem(!!)

Igår var jag föresten ledig, och den lediga dagen spenderades i boden(??) av alla ställen. Giggi och olli hämtade upp mig, sedan rullade vi dit för att "göra stan". Oväntat bra shopping dock, hade förväntat mig ca två butiker men det fanns ju en hel galleria!

Jobb imorgon igen så nu ska jag dejta John. Ps. blogguppdateringen ligger på low nu när jag har ett liv. Återkommer när skolan tar tillbaka det. Ds.


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0