jag försvann ett tag på vägen, men jag saknade dina sinnen

Åh vilken bra dag det här är! Det enda vi behövde göra idag var att se ett FN-rollspel i 50 minuter, sedan slutade vi. Mamma hämtade upp mig efter det, sen lunchade vi på pentryt, strosade på stan ett tag och därefter var det utvecklingssamtal. Efter det fick jag mig två par stövlar och världens bästa topplack. Som avslutning lyxade vi till det med fika på Nodo, måste varit det godaste jag någosin ätit (det kan ni se på instagram där jag heter judithgrahn).
 
När jag kom innan för dörren så hade jag fått tre tidningar, två ELLE och H&M's modemagasin. Gjorde ju inte dagen sämre precis! Måste bara inflika att jag är helt kär i stövlarna, har varit ute efter ett par med lågklack sedan i julas men inte hittat några jag gillat. Sedan så har jag ju haft cravings efter ett par Hunter men dessa ovan var ju perfekta för de som inte vill kasta ut en tusenlapp på ett par gummistövlar. Fina va, Sanna? :))

COMMENTS
Postat av: Anonym

Stövlar, stövlar, stövlar...

2013-02-20 @ 21:42:40
URL: http://sannaedlunds.blogg.se

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0