It's not just something you take, it's given.

Gårdagen var minst sagt...stressig. Tror jag hann med att få minst fyra hjärtatacker, fast vi hade ändå kul. Jag gillar ju att ha det fullt upp. Vi blev även bjudna på lunch som tack och det var gött. När det hela var över gick jag hem och käkade middag, för att senare möta upp Emma på Kvartersbageriet för semelfika och plugg. Våra planer gick dock i kras när vi insåg att de hade stängt. Vi gick därför till Coop, köpte lite gott och skulle plugga hemma hos mig istället. Efter ett tag insåg vi att det inte skulle gå, båda var hela döda i huvudet efter att ha räknat siffror hela dagen i garderoben.
 
Hade senare dansträning och när jag var på väg hem så skulle jag bara ta en liten omväg så jag hann höra klart en låt. Fick massor med energi så det slutade med att jag hade tagit nästan en timmas lång prommis. Det var grymt skönt och jag har sovit som en gud inatt. Vad inte lika skönt att vakna idag dock, hello zombie typ.

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0