Världens bästa

Februarimånad är verkligen en födelsedagsmånad. Ikväll var det Hannas tur, som blev 18 år(grattis igen!!). Kvällen har dock spenderats i granträsk med tjejerna, för att fira det andra födelsedagsbarnet -Olivia som blir 17 år imorgon. Vi åt middag ute tillsammans, inann vi åkte upp till granis. Vi alla åkte med Emma och Julia som precis tagit körkort, känns så himla konstigt att det här är 95ornas år det här alltså. Att vi blir 18 och får ta körkort, jag menar nyss gick vi ju i 3an och hade olika klubbar (som man bara fick vara med i om man var nog cool). haha. 
 
När vi skulle hem så tog vi en genväg för att skjutsa hem Agnes, och jag måste säga att det var det mysigaste jag varit med om på länge. Det var så himla fint! Tänk er tätskog, massor med snö som hänger tungt i träden och en liten kurvig väg som gick upp och ned. Var svårare att beskriva än vad jag hade beräknat. Men det såg iallafall lite ut som Narnia!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0