The world had less color without you

Efter skolan körde jag ett styrkepass här hemma(eftersom vi inte har någon dans på onsdagar) och lagade därefter en supergod middag. Omelett med broccoli och keso fyllning, toppat med ruccola, majs och five peppers. Yum! Krigade mig sedan iväg i snöstormen till SunTan, fick låtsas att jag befann mig på Kanarieöarna i 22 minuter och det var väldigt välbehövligt.

Tog mig sedan en dusch och traskade iväg till Emelie där det var tårtkalas. Har ju bestämt att inte äta något onyttigt överhuvudtaget (förutom på fredagar och lördagar), så det var inte det mest ultimata när hon hade tusen tårtor och kaksorter att bjuda på. Klarade dock att hålla mig och ingen är nöjdare än jag!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0