Påsklov och bilkurragömma

Nu har jag precis landat i min säng och är inte många sekunder ifrån att få min skönhetssömn. Kvällen har bestått av surr på Café Centrum med tjejerna, strömavbrott och fullmåne på byn, lite häng hos Hanna och tillsist bilkurragömma. Väldigt trevligt! Är dock sjukt trött, även det enda jag gjort de senaste dagarna är att sova.

Imorgon rullar vi med husvagnen till Åkroken och jag har inte packat än, ute i god tid som vanligt! Gångstavarna och skidorna ska med iallafall, man kan ju inte ligga på latsidan bara för att det är påsk!


COMMENTS
Postat av: Linda

Hoppas det är ok att jag tar bilden på mig & Hanna ;) hihi!

2013-04-03 @ 00:26:44
URL: http://lgronlund.blogg.se

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0