Sommarbilder och lite gnäll

Jag har för tillfället bara en önskan: att bli frisk. Efter att ha varit halvsjuk nästan hela lovet(så pass att jag inte kunnat träna), onyttigheter och att ha legat hemma både igår och idag, så är jag lagomt less. Blir så fruktansvärt rastlös av att vila och ta det lugnt, är inte min grej längre. Att träningssuget är som störst när man inte får träna gör ju inte saken bättre precis. Hoppas på att vakna frisk imorgon, för till helgen ska jag ju till Sundsvall på danstävling och bo på hotell!

Annars så ser jag, mamma och pappa mängder med filmer nu när vi är sjuka. Hittills har vi inte sett någon som jag och mamma tyckt om, antingen har vi dålig humor eller så är vi bara dåliga på att välja filmer. Filmtips tas gärna emot!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0