Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting.

Det här har varit en riktigt bra dag för Judith Grahn. Började dagen med 2,3 mil på cykeln och lite benövningar, hade ju som vanligt sovmorgon till halv elva så jag passade på att ta tillvara på den. Avverkade sedan två lektioner, gjorde bort fyra inlämningar som resulterar i sovmorgon till 11.40 imorgon. Klapp på axeln. Nu har jag bara en redovisning kvar, sedan är allt gjort för denna termin. Känns så skönt med tanke på att jag höll på att drunkna i prov, inlämningar och rester förra veckan.

Efter skolan har jag hunnit med att hänga med Olivia lite, kört ett magpass på sensia och sedan solat. Måste ju jobba på brännan lite så jag slipper se ut som ett lik bredvid Erik på balen, hade egentligen också behövt vara utomlands i 11 dagar...men nästa år är det min tur!

Klockan är ställd på nio för att starta morgondagen med en springtur i solen. Låter härligt nu, hoppas bara jag känner så imorgon också..


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0