monday, funday(?)

Steg ju upp riktigt tidigt imorse som sagt, och jag var precis lika död som jag hade gissat på. Att det satt ett barn bakom mig på bussen in till piteå, som sparkade och skakade i mitt säte gjorde inte morgonen bättre precis. När jag ska gå till lektionen möts jag av en lapp "lektionen inställd". Men.vad.fan. Hade alltså ha kunnat sova till klockan 11 imorse. Gick iallafall hem till läggan och där märker jag att varken internet eller boxern fungerar. Kände bara att jag nog skulle ha gjort bäst i att ha dragit täcket över huvudet imorse när alarmet ringde.
 
MEN, nu har jag äntligen gjort bort det sista i programhantering och det är ju faktiskt sol ute. Dumt att sura i onödan ju. Ska kila hem(vem säger så ens?) och äta lite mellis innan jag traskar mot gymmet. Ciao!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0