Keep your head up, keep your heart strong.


Att lyssna på hans andetag gör mig lugn. Han andas lite högre än andra, men jag gillar det. Jag älskar allt med honom. Hur han ler, hur han skrattar och hur han kollar på mig. Han ser inte bara mina ögon, han ser hela mig. Vem jag är inuti. Och jag älskar hur han får mig att skratta, jag skrattar från tårna när jag är med honom. Ibland så mycket jag får kramp i både mage och käke. Och jag är så himla kär i honom. Så kär att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Så kär att jag måste nypa mig själv i armen för att påminna mig själv om att det här är verklighet. Att man kan känna så här på riktigt och vara såhär lycklig. Så otrolig lycklig.

COMMENTS
Postat av: Eve

Så fint! Njut av kärleken! Det är så det ska kännas <3

2013-11-24 @ 20:43:32

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0