Vad som betytt något, blir ingenting på en minut.

Under de senaste dagarna har jag bl.a. varit ute och sprungit med Olivia, klippt lugg, fått namnsdagsfrukost på säng(fast än jag egentligen inte hade namnsdag) och hängt hos Filippa och Simon. I fredagskväll fikade hela tjejligan på café Storgatan och avslutade kvällen med att köra runt lite. I lördags var det fest som gällde för de flesta, men eftersom jag aldrig är sugen på sånt längre, så hade jag en myskväll med mamma istället. Hann även med en springtur på 7,5 km i mörkret och det var ca årets härligaste.

Igår gjorde jag mig av med ångesten över de förra inköpen, och bokade en sista minuten. Om en vecka säger jag och Emma hej till Side och åh så skönt det ska bli!!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0