födelsedagspresent och idolsnack

 
Det här fina armbandet fick jag av Martins mamma Lillian när jag fyllde år. Det är gjort av silverskedar och det passar perfekt på min handled.
 

Hej på er! Såg ni Idol igår? Vi såg ju på det som sagt, men det kunde ju ha fått en bättre start. Direkt tar dom in folk som sjunger medelmåttligt och det är ju det som gör programmet till ett skitprogram i slutändan. Jag blev dock imponerad av tjejen som vunnit en massa tävlingar, så sjukt duktig. Fast tycker ändå att det blir lite för perfekt och tråkigt efter ett tag. Men nog om det!
 
Steg upp hyffsat tidigt idag och fram till nu har jag legat och sett Pretty Little Liars. Martins syster Fia har tjatat om att jag måste se ikapp så det är väl bara att lyda. Haha. Nu blev jag less så ska ta en prommenad i den 14 gradiga luften och förhoppningsvis få lite energi. Det behövs för senare ska jag jobba kväll då det är en stor konferans på hotellet som ska ha kräftskiva. Inte tråkigt!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0