tjuvtitt på våran lägenhet

Hall/liten del av matsalen
Kaminen i matsalen, här ska vi elda i vinter och gå runt i raggsockar -Idyllen.
 Godmorgon! Idag vaknade jag pigg som en lärka redan klockan halv sju, men tyvärr så var Martin inte lika pigg då. Kollade på alla olika sociala medier ett tag och somnade om till klockan elva och då var jag jättetrött. Väckte Martin och sedan åt vi frukost framför "Farsan". Haha, hur kan jag ha missat den filmen?
Bra sätt att starta dagen med att gapskratta ju!
 
Igår åkte vi som sagt in till Jönköping, utan att riktigt veta vad vi skulle göra.Slutade iallafall med att vi gick in på biografen och bokade biljetter till nästa film som skulle gå, vilket var "Magic in the moonlight". Efter vi hade bokat biljetter så läste vi lite om filmen och insåg att det verkligen inte var våran typ av film, men vi gick och såg den ändå. Att filmen inte var speciellt bra gjorde mig inget, jag njöt av att bara få komma bort och andas in ny luft. Hade ju även det bästa sällskapet och med honom kan man se vilken dålig film som helt och ändå ha en lyckad kväll!

COMMENTS
Postat av: Anonym

Vilket fint väggord du hade. Vart har du hittat det?:)

2014-08-25 @ 16:28:03

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0