Godermorgon

Igår var en speciell dag, för igår fyllde Agnes hela 8 år! Jag promenerade ner på byn för att fira henne och sedan gick jag även tillbaka. I lurarna lyssnade jag på Michaela och Dasha's blogpod och när jag var framme hade jag gärna fortsatt några kilometer till. Fick iallafall ihop 13 km igår och det är jag nöjd med. Nu när jag har en förkylning som inte riktigt brytit ut än så vågar jag inte träna så hårt, försöker istället gå över milen varje dag.

Började städa mitt rum igår natt(u dra varför jag alltid ska städa på natten?) så nu har jag precis vaknat till ett rent och fin rum. Himmelriket. Har inte vågat kolls vilket väder det är än, om det är mulet så blir jag arg.


COMMENTS
Postat av: Frida

Hej.

Jag driver en filmblogg och som dom flesta bloggare jagar läsare, därför tänkte jag försöka göra lite reklam för mig.
Mitt förslag till andra bloggare är ett länk/banner byte, är det något du kan tänka dig?

Hör gärna av dig till [email protected]


/ Frida @ www.fridasfilmtajm.blogg.se

2013-06-14 @ 07:42:34
URL: http://fridasfilmtajm.blogg.se
Postat av: Emma

fina hästar, hörru! :))

2013-06-14 @ 08:59:32
URL: http://emborg.blogg.se

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0