Längesen sist va

Oj vad det står still här nuförtiden. Ingen idé att säga att jag ska bättra mig för det gör jag ändå aldrig. I torsdags vaknade jag upp med feber och årets förkylning, men trots det så kämpade jag mig iväg till huvudstaden. Hade ju en lång weekend inplanerad hos syster och ingen tid över till att vara sjukis. Under helgen har vi hunnit shoppat, sett Jonas tävla i Juridik SM, shoppat, gått mysiga promenader runt på Lidingö, haft picknick och bara mått jävligt gött.

Igår var det dock dags att åka hem igen, fastän jag helst stannat hela sommaren. Anlände till Skellefteå vid lunch och blev upphämtad av Emil, hade så tur att han även skjutsade hem mig till Piteå senare på kvällen. Insåg efter ett tag att jag glömt nycklarna till läggan i byn, så det blev en spontan sleepover hos Olivia inatt!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0