Grattis micaela!!

Kanelbullensdag var det ja, våran klass har gått runt och suktat efter en bulla hela dagen. På sista lektonen hade vi så tur att vi har en söt mentor som ville bjuda oss på varsin. Hon ligger på plus nu kan jag säga!
 
Sedan dess har allting rullat på bra, gick och köpte en present till Micaela och därefter kom Emma, Jenny och Anton hit. Emma och några andra brudar skulle ut och äta så då ville hon vara fin, och jag fick äran att sminka henne. Sedan kom Matilda och Hanna hit så jag har alltså haft storfrämande. Nu har dom farit och jag har precis gjort äggmackor som fick bli middag idag, när jag slukat det börjar jag traska till Micaela som fyller 17 idag. Vi är ett helt gäng tjejer som ska dit och fira henne så det kommer nog bli supertrevligt!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0