let's do this shit

Har ett stort och äckligt NK-prov imorgon som jag måste plugga till. Har inte pluggat sen uhm...typ 8an så kommer knappt ihåg hur man gör ens. Alltid när jag väl ska plugga kommer den där tanken "äh, det här kan du göra senare judith, det räcker ju om du läser igenom det på morgonen". Har en stark känsla av att den kommer ploppa upp i mitt huvud inom en snar framtid. 
 
Annars så leker jag hemmafru, har tagit fram en kycklingfilé tidigare idag på tining. Nu har jag skurit upp den i bitar och ploppat ner den i en påse med marinad. Känner mig riktigt duktig faktiskt! Klockan sex har jag träning och jag är inte hungrig än, så det får nog bli en sen middag. Kycklingwook ska det iallafall bli i slutändan. Mums säger jag bara!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0