just give me one reason

Har tagit fram min dator för första gången på ett halvår. Sedan jag införskaffade mig iphonen behöver jag den nästan aldrig. Det resluterade i att jag nu suttit och kollat på gamla bilder i några timmar och guu vad jag började längta till julen. Hittade massa bilder från julafton och glöggmys-kvällar. Tänkte dock att jag säkert är ensam om att längta till julen, så bjuder därför stället på en egobild jag också fyndade, hoho.
 
Hur som helst! Anledningen till att denna dator åkta fram, var för att jag ikväll äntligen ska få se min älsklings Zac Efron i filmen The Lucky One. Jag har längtat sen i somras på att den ska komma ut och igår blev jag påmind om den. Hoppas den är så bra som jag nu föreställt mig!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0