bara ett ord kan sätta eld på en skog

Bloggappen tjorvar med mig hela tiden så det blir lite glest mellan inläggen. Veckan har iallafall bjudit på finväder(jag och emma satt ute igår på rasten, åh vilka sommarkänslor man fick!!), gymmet, kvällsfika hos Olivia, intervallträning med henne, fruktsallad osv. Rätt bra vecka. Nu fokuserar jag på att överleva även denna torsdag, har ju klarat det tidigare i år så det finns hopp. Det är helblå himmel ute och jag vill inget annat än sitta på tagesbro med ett härligt häng, käka jordgubbar, plocksallad och må gott i solen. MEN istället sitter vi inne och klagar.
 
Bokade föresten en stockholmsresa igår, far nästa torsdag och kommer hem på måndag. Längtar!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0