Everything that kills me makes me feel alive

Blev upphämtad av Olli imorse utan förvarning. Jag var precis påväg ut på en morgonprommis när deras bil rullade in på vår parkering. Det var bara att packa ner frukosten, på med skoterkläderna och följa med. En dag ute på bergstjärn väntade och som den soldyrkare jag är, så kunde jag ju inte avstå. Vi solade på renskinnen, lyssnade på musik och tolkade. Mådde rätt gott med andra ord. Påväg dit lyckades vi även träffa på några söta(?)renar som en liten bonus.

Ikväll har vi hejat fram Luleå till ytterligare en vinst, valt balklänning och spelat kort. Nu ska jag sova så jag orkar upp på en morgonprommis imorgon istället! Godnatt på er.


COMMENTS
Postat av: Kajsa

Åå så kul! Vem ska du gå med på balen? :)

Svar: Ja! Jag ska gå med Erik :-)
judith grahn

2013-04-05 @ 01:34:42
Postat av: Anonym

Vilken Erik? :)

Svar: Axelsson :)
judith grahn

2013-04-05 @ 18:47:10

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0