När livet är för bra för att ha tid med att blogga.

Idag så levererade vädret åter igen, så jag packade matsäcken och begav mig till granträsk för lite solning och surr. Har inte träffat Olivia på en vecka, så det var ett litet hallelujah-moment i sig att bara se henne. Vi körde ut på isen, skottade upp en snösoffa och bara mådde gott på renskinnet. Det dröjde dock inte länge tills jag somnade, har varit helt slut hela dan pga denna långdragna förkylning.

På kvällen kom Mattias och Anton upp för att se hockeyn. Vi gjorde en god fruktsallad och var glada fram till att Lule förlorade. Hoppas på vinst på torsdag istället! Nu ska jag sova, för imorgon väntar en heldag i kanisbacken med tjejerna. Äntligen ska jag få åka slalom!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0