Bara dårar rusar in

Har lite lätt ångest över att jag idag spenderat mer pengar än vad en turkiet-resa kostar förtillfället. Men. Jag är så jävla nöjd med mina inköp. Ett par Nike free run(som jag nu tänkt köpa i månader), nya löpartights och nya mjukisar. Inte ofta jag går på stan och endast handlat i sportbutiker, men nån gång ska ju vara den första. Tog bussen hem till byn efter jag flängt omkring klart, hämtade moster och sedan hade vi ett "försenat-körkorts-fika" och kikade på idol.

Nu har jag precis kommit in från premiärturen i de nya pjucksen, och sprang för övrigt det längsta (och snabbaste) jag någonsin gjort nu i min påbörjade springkarriär. Haha, nä men, för två veckor sedan trodde jag att jag inte kunde springa längre än några meter(så då orkade jag ju inte längre heller)och ikväll sprang jag 7,3 km utan något som helst stopp. Så nöjd. Snart blir det milen!!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0