Det är höstkallt på balkongen och jag längtar till något annat än det här.

Har kört fyra körlektioner på två dagar och strax är det dags för teoriprov. Det börjar dra ihop sig för uppkörning också, men jag känner mig rätt säker. Vill bara ha kortet nu! På tal om annat så har jag kommit igång på riktigt med träningen nu igen, hoppas bara jag inte blir sjuk. Har sprungit alla kvällar sen i lördags och nu har jag precis promenerat en mil. Klapp på axeln.

Annars så är jag även avis på alla som åker utomlands nu. Speciellt min bror som strax kliver på ett flyg till Turkiet och på Sanna som far till Kroatien på söndag. Hade jag inte jobbat och hållt på med körkortet så hade nog redan befunnit mig på Rhodos eller liknande med Olivia. Meeeen vi får stå ut till höstlovet helt enkelt. Ni kan ju vara avis på oss då:))


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0