Nighttime

Är precis lika slut i kroppen som jag förutspått. Gjorde mig ett lite extra lyxigt kvällsfika, med fruktsallad för att ladda batterierna lite. Såg premiäravsnittet av TMS samtidigt, och det var såklart lika bra som alltid.

Förstår inte varför jag gillar alla ytliga program så mycket egentligen, haha. Är det inte Top Model så är det Plain Jane, The real housewives of Vancouver, Beverly Hills, Miami osv. Ni förstår grejen. Inte för att glömma Svenska Hollywoodfruar (och "Hur vi blev Svenska Hollywoodfruar" också såklart), Småstadsdrottningar. Listan kan göras lång. Hmm, undra varför jag sitter här och dissar mig själv. Slutar upp med det och sover istället, kan nog behövas!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0