things are only as complicated as you make them.

Har precis krypt ner i min efterlängtade säng. Är totalt slutkörd efter att ha kört mördarstyrka i 1,5 timma på dansen, blir chockad om jag ens tar mig upp härifrån imorgon. Men inte klagar jag, det är ju faktiskt den bästa känslan.

Inväntar att en ny serie ska starta, The Mindy Project. "Den fyndiga, otåliga och politiskt inkorrekta Mindy kan dra citat från alla romantiska komedier med Meg Ryan, och älskar även de mest värdelösa filmerna eftersom flickan alltid får pojken i slutet." - låter ju lite som jag(om man byter Meg Ryan till Nicholas Sparks), så hoppas och tror att jag kommer gilla den. Nu när alla serier jag tidigare sett lägger av så måste jag ju hitta nya!


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0