Say hello to goodbye, cause it's gone forever.

Kändes konstigt att sluta redan fyra igår, är ju van att sluta halv åtta nuförtiden. Hade ju iallafall massa tid över därför, så när jag hade slutat så strosade jag runt på stan lite. Hittade en långklänning(underbar) och stannade och surrade med Mirre, Filippa och Hanna ett bra tag innan jag gick hem för en pn. Vaknade vid åtta och då kom Emma och hämtade mig. Var där tills hon skulle iväg och döma så då cyklade jag till LF istället och mötte upp Hanna och Lisa. Där såg vi Älvsbyn förlora mot Island innan vi begav oss till stan igen. Kändes lite exotiskt att gå på stan på natten, mer sånt tack! Jag hittade iallafall ett par underbara skor där och en söt topp. Nöjd.

Vet ni varför jag kunde cykla från Emma förresten? För att jag fått låna en av hennes cyklar "-Ta den här så kan du komma hit när du vill hela sommaren!" Åh vad hon är bäst.


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0