Tröttast

Igår efter jobbet hade jag tänkt gå till gymmet men blev lat och fastnade framför tre(!) program på tvn. När klockan blev elva begav jag mig mot gymmet ändå, bättre sent än aldrig ju. Det var bara jag och en till där så det var ju perfekt, hatar när det är massa folk så tränar helst på morgonen eller kvällen ändå. Efter ett svettigt konditionspass gick jag hem och somnade direkt.

Idag har allting tjorvat, har sprungit till bussar som sen aldrig kom, fastnat med hörlurarna osv. Allt blev dock bra när jag tillslut fick komma hem❤ Mamma och Pappa hade 26årig förlovningsdag idag så det firade vi med varsin mjukglass från turklövern.

Nu har jag precis avverkat ytterligare 2 mil på vår crosstrainer (som dock omöjligt kan räkna rätt men iaf 75min) och har lagt mig för att få min skönhetssömn. Jobb imorgon från 12-19 imorgon då det är rea. Ohmy


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0