Varje tråd som vi spunnit brister snart.

Igår hade jag och Lisa fredagsmys med karra och film. Olivia anslöt vid midnatt och då kom vi på idén att fara ut med flotten, och de gjorde vi också. Vi packade varma kläder, tog bilen och började rulla mot granträsk. Därefter blev det en spontan sleepover hos Olivia och efter massa surr så somnade jag kring tre. En fredag av den bättre sorten alltså!

Nu sitter jag på bussen mot Piteå för ikväll är det personalmiddag/fest som gäller. Halv sex är bordet bokat på 1906 och jag tror att det kommer bli väldigt trevligt! Synd bara att jag och Emma inte fyllt år än så vi kan följa med ut. Det är ju dock inte så länge innan det är min tur med, fast jag blir mest bara stressad över körkortet när jag tänker på det.


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0