my weekend

I lördags steg jag upp i tid för att hinna med en god frulle innan öppning på VILA.
Påväg hem från jobbet sprang jag på dessa pinglor på stan. Vi tog en fika på Nodo innan både jag och Emma tog bussen hem till byn.
Hade sedan årets roligaste kväll. Först middag och massor med dans till gamla klassiker hos Julia följt av en grym kväll uppe i kanis. Det var proppat med folk på dansgolvet och människor i alla åldrar och från olika ställen. Det hade ju varit SM i skotercross på dagen så många därifrån var ut. GRymt kul när det händer något i lilla byn för en gångsskull, lätt att helgerna ser likadana ut annars.
På söndagen vaknade vi ganska tidigt, packade matsäcken och gick upp till Kanis igen. Denna gång för solning och surr. Vädret var verkligen toppen! Sedan gick vi tillbaka till byn och jag for hem. Väldigt nöjd över helgen och jag har haft så himla kul. Nu kör vi en kort skolvecka och sedan packar vi husvagnen och åker upp till stugan. Längtar!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0