I'd rather be with you

Började vid tolv idag och hade en endast en lektion, där jag gjorde bort den sista redovisningen för denna termin. Slutade efter den så jag gick hem och packade playa-väskan och begav mig till södra hamn för att sola. Hade helst av allt haft en egen balkong men man får väl göra det bästa av situationen. Gjorde årets sämsta val dock när jag tog med en filt att ligga på istället för en handduk. Dog. Hämtade istället en handduk och traskade till Norrstrand där jag pressade till sju. Fan vad vädret levererar alltså!

Imorgon börjar jag 12.15 och slutar kvart i två, då jag även tar helg. Skolan är med andra ord ruskigt slapp nu och ingen är gladare än jag för det. Tänkte hinna med en löptur i solen innan jag börjar också, har ju av någon anledning anmält mig till vårruset så det är väl bäst att jobba på kondisen en aning, hehe.


COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0