Brödbak och helgprat



Har hunnit med en skön och lugn helg sedan sist. I fredags sprang jag 5 km, promenerade 5 km, innan jag for till Julia för fredagsmys. På lördagen promenreade jag och mamma ner på byn och sedan gick jag även hem så jag fick ihop 1,3 mil. På kvällen beställde jag och tjejerna mat och åt den hos mig och surrade på. Vid tolv for dom hem och då fick jag agera chaufför. Vid två fick jag äntligen gå och lägga mig och var då helt slut.

Igår bakade jag bröd som den hemmafrun jag är, sprang 5 km, promenerade 5 km och åt en sedan god middag. Min pappa är den bästa kocken! Medan jag inväntade premiären fick jag surra med den bästa jag vet, bra avslutning på en bra helg! 

Nu är det måndagmorgon och jag är taggad på en ny vecka. Den sista innan lov dessutom. Snön ligger kvar på backen och jag börjar sakta få julkänslor. Dom bästa känslorna!!

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0