Hädanefter tänker jag efter

Är fruktansvärt less på att vara sjuk nu. Först har jag lidit av magsmärtor(!!) i tre veckor och när det äntligen går över så blir jag så klart förkyld. Rejält. 
 
För att göra det hela lite bättre, så har jag haft lite spa här hemma ikväll. Skulle egentligen bada för ovanlighetensskull, men när jag skulle fylla badkaret så hittade jag inte proppen. Så något bad blev det inte. Efter en lång dusch med hårinpackning och grejer, så har jag nu städat till, renbäddat och tänt ljus. Lyssnar även på några låtar från Veronicas Maggios nya album. Låter bra. Väntar med spänning på att resten ska släppas. Längtar faktiskt mest efter duetten hon gjort tillsammans med Håkan. Match made in heaven - tror jag iallafall.
 
Juste, oktober idag. Redan. Min hat-månad. Mest för att det är den här "mittemellan-årstiden". Det är inte vinter, men samtidigt inte riktigt höst längre. Höst kopplar jag till färgglada löv och kylig luft, medan oktober för mig är mörker, nakna träd och ensamhet. Inget man vill ha med andra ord. Det faktum att vi har två nya album att se fram emot gör det ju dock lite lättare.

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0