under löven

"Om du lutar dig mot solen
om jag lutar mig mot dig
Jag blir bättre med tiden
om du har tålamod med mig"
 
Det så fint ute idag. Äntligen har solen bestämt sig för att titta fram igen. Känns att vi är inne på sluttampen av hösten, då det börjar vara riktigt kyligt ute. Har fotolektion nu på morgonen och mina fingrar nästan krampade pga inte vana kylan. Men fint var det som sagt. Idag går två lektioner bort så jag slutar redan vid två. Så underbart skönt. Att jag slutade redan halv elva igår var ju inte heller dumt.
 
Efter skolan har jag lovat emma att gå en sväng på stan. Efter det ska jag hinna med gymmet och förhippningsvis en kvällsprommis. Michaela och Dasha har ju släppt en ny pod och då är det obligatoriskt att gå en prommis medan man lyssnar på den.

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0