And I wanted the truth but sometimes the truth hurts.

Hej på er!
 
Var minst sagt ett tag sedan jag skrev här. Närmare ett halvår sedan faktiskt.
Sedan dess har det hänt mycket. Jag har hunnit jobba min sista dag på Vila, studenten, förlovat mig, varit till norge, flyttat 120 mil söder ut till min blivande man(!), börjat jobba på ett hotell här i Gränna. Nu närmast, för en timma sedan, så anmälde jag mig till en kurs i Modern dans. Hoppas, hoppas att det finns plats!
 
Min tanke var att jag ska orka fortsätta blogga här, mest för att ni i norr ska har någon aning om vad jag har för mig här nere. Jag hoppas ni i gengäld kan börja blogga lite flitligare så jag har någon aning om vad ni gör (känn er träffade Sanna, Emma, Karin och Pernilla).
 
Saknar er där hemma så mycket att det gör ont, men jag har det väldigt bra här nere ändå.
Kram!
 

COMMENTS
Postat av: Sanna

Kul att se Judde!! Ska göra mitt bästa med uppdateringen. Saknar dig, hoppas du har det bra där nere❤️

Svar: Bra, det hoppas jag! Saknar dig med!!♥️
judith grahn

2014-08-18 @ 00:12:02

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0