sleepover och regn.

Klockan fem imorse ringde Martins alarm och för ovanlighetensskull så fick jag ligga kvar när han var tvungen att jobba. Jag är nämligen ledig idag. Härliga tider! Martins lillebror Einar sov här hos oss inatt så när han vaknade så gjorde vi en mysig frukost och såg ett avsnitt Morden i midsomer. Jag var så himla trött när det var slut och då finns det bara en sak som kan få  mig pigg - frisk luft! Begav mig därför ut på en långprommenad i regnet med Micaela och Dasha i lurarna. Två avsnitt senare hade jag tagit mig runt min runda och då var det dags för handling.
 
Nu har jag precis kommit hem och packat upp. Ikväll ska vi göra spagetti och köttfärssås. Jag tänkte dock skippa spagettin och istället koka Zucchini till. Blir verkligen jättegott och jag blir så mycket skönare mätt på det. Tipstips! Vi försöker bli bättre på att laga mat nu.  Ni som känner mig vet ju att jag egentligen helst äter äggmackor till frukost/lunch/middag men det vill tydligen inte Martin, haha.
 
Nu ska jag fortsätta vara produktiv, tvätta lite till och ta en dusch. Låt er inte luras och tro att jag jobbar på såhär bra alla dagar. När jag jobbat orkar jag INGENTING så måste verkligen passa på när jag är ledig och har ork.

COMMENTS

COMMENT HERE:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0